JEDNOM KAD NOĆ

Image Hosted by ImageShack.us



Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti zao, bit će ti zao
Što nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U stranicu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.

OPĆA OPASNOST

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

IGRA BEZ GRANICA

Da se bar mogu probuditi
U svijetu ljubavi
Bez starih rugoba i ovih nakaza
Što su me stalno pratile
Da te bar mogu poljubiti
Bez loših sjećanja na hladna proljeća
Bez slike stradanja
Što se baš na nas zalijepe

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
Kavu ti skuhati
U krevet donijeti
Pa te poljubiti
Al' toga nema i ne postoji
OOOOOO
Da se bar mogu zaljubiti
U malu seljanku
Na nekom proplanku
Gore u svemiru
Tako da dolje ne vidim

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane

TOŠE PROESKI



Image Hosted by ImageShack.us



LOVE DON'T COST A THING


You think you gotta keep me iced
You know
You think I'm gonna spend your cash
I won't
Even if you were broke
My love don't cost a thing
Think I wanna drive your Benz
I don't
If I wanna floss I've got my own
Even if you were broke
My love don't cost a thing

When you rolled up in the Escalade
Saw the dub you gave to the valet
Knew that it was game when you looked at me
Pulling up your sleeve so I could see the Rolley bling
Saw you later in the corner booth
Raising up a toast so I would notice you
But your heart's a mess
Think you outta know
Doesn't matter if you're running out of control

All that matter's is
That you treat me right
Give me all the things I need
That money can't buy yeah

(Repeat 1)

When I took a chance
Thought you'd understand
Baby, credit cards aren't romance
So you're trying to buy what's already yours
What I need from is not available in stores
Seen a side of you that I really feel
Doing way too much, never keep it real
If it doesn't change, gotta hit the road
Now I'm leaving with my keys
I've got to go

(Repeat 2)

(Repeat 1)

A thing, a thing, a thing
Yeah, yeah, yeah
You think the money that you've made
Can substitute the time you take
Take the keys into my heart
Then you can win my heart, and get what's in my heart
I think you need to take some time
To show me that your love is true
There's more than dollar signs in you
Then you can win my heart, and get what's in my heart

JENNIFER LOPEZ

JLo


Glitterfy.com - Glitter Graphics




POD SRETNOM ZVIJEZDOM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kulise se dizu
sva svijetla se pale
ti ucinit ces sve
za pet minuta slave

Tamo pod sretnom zvijezdom
u ritmu bljeskalica
tamo se smiju lica
lica s naslovnica

Ref.
Nema tajni u ovom svijetu neona
nema, nema milosti sam si na putu do sna
i nema pravila tu u svijetu sarenih boja
prekratak je put od vrha do dna

Taj dah glamura
dok svijetla se pale
ti umires za tih
pet minuta slave

Tamo pod sretnom zvijezdom
u ritmu bljeskalica
tamo se smiju lica
lica sa naslovnica

Ref.

COLONIA

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MOJA ABECEDA

A-Arlett,Antonija,adrenalin
B-brat
C-cvijetić
D-dečko,dinamo
E-energičnost
F-frendovi i frendice
G-za nju živim tj.glazba
H-nema tu kaj napisati
I-tim slovom počinje moje ime,izlasci
J-tim slovom počinje ime mog bivšeg...
K-klupa.....školske klupe
L-love...ljubav........
M-mama,Martinica,motori,moj ujak Mario,tim slovom počinje ime moje simpe
N-neki novi izazov
O-opasnost
P-psi,pjesme
R-razred.................
S-simpa,subota ,sretna,snovi,moj ujak Silvio
T-tata
U-utorak(meni najgori dan u tjednu)
V-voljeti
Z-zauvijek.....
Ž-život


Glitter Graphics

Heart Glitter Graphics



EVO NEKAJ O MENI

IME:Iva
PREZIME:nije bitno
VOLIM:zabavu,dečke,starce,brata
frendove i frendice
MRZIM:dvolične ljude
NAJ FILMOVI:kuća na stijeni,plava laguna,povratak u plavu lagunu,šetnja koja će se pamtiti,moj prijatelj Wili 1 i 2,
baš kao Beckham,crossroads
NAJ GLUMAC:Chad Michael Murray,Orlando Bloom,Erick Elias,Shane West,
NAJ GLUMICA:Sophia Bush,Vanessa Villela,Mandy Moore,Marlene Favela
NAJ SPORTAŠ:Mario Ančić,Ricardo Izecson dos Santos Leite-Kaka,
NAJ SPORTAŠICA:Maria Shaparova,Anna Kurnikova
NAJ SPORT:tenis
NAJ SERIJA:ONE TREE HILL
MOTO:Živi život i uživaj u njemu



Free Image Hosting at www.ImageShack.us jesssica biel


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AKO JE VRIJEDILO IŠTA

Sad kad si rekao svoje
Kad ti je pao kamen sa srca
I kad si slomio moje
Za sva vremena
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me

Al' preklinjem te
Ako je vrijedilo išta
Ne ostavljaj me
Ko da ne ostavljaš ništa
Za sve što je bilo
Daj se potrudi
Bar da se rastanemo kao ljudi

Sve mi je došlo odjednom
Baš kao grom iz vedra neba
Sve i da pitam te zašto
Ma, što mi to treba
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me

Al' preklinjem te
Ako je vrijedilo išta
Ne ostavljaj me
Ko da ne ostavljaš ništa
Za sve što je bilo
Daj se potrudi
Bar da se rastanemo kao ljudi

VANNA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SRELA SAM ANĐELA

U mom životu, dan kao crta
linija kratka, ista sva jutra.
Podne i ponoć meni je isto
otkad te nema, nema ni smisla.

Ti samo ti, zapamti
ti samo ti, zapamti.

Ja jednom srela sam anđela
on nije bio samo moj.
Ja jednom srela sam anđela
najljepšeg osmijeha.

Život me plaši, lakše je spavati
da bar se mogu u tebe sakriti.
Podne i ponoć meni je isto
otkad te nema, nema ni smisla.

Ti samo ti, zapamti
ti samo ti, zapamti.

Ja jednom srela sam anđela...

VESNA PISAROVIĆ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TVOJA BIVŠA

Ti si vidio ljubav u mojim očima
Još od prvog trena
Ali uvijek je tvoja bivša djevojka među nama kao sjena

I zaklinješ se da ti ništa ne znači
Ali pogledi nekad više govore
Mislim da te privlači

Nemoj da ja zadnja saznam sve
Nemoj me poniziti zbog nje
Nemoj da mi njena dobra duša kaže da sam tvoja bivša

Ti si vidio sreću u mojim očima
I da uz tebe stojim
Ali njena je sjena uvijek pokraj nas
Priznajem da tog se bojim

LANA JURČEVIĆ

Image Hosted by ImageShack.us


NISAM KRIVA

Ljubav boli samo
kad te neko ne voli
kad ti srce bolno
ni u jednom trenu ne da disati

Nocas bit' cu dama
necu ti se svetiti
jer uz tebe sama ne mogu
ni zivjeti, ni umrijeti

Nisam kriva sto meni nije stalo
od tebe nemam ljubavi bas nimalo
nisam kriva sto ti se zivot lomi
jer moje srce sad nekog' drugog' voli

Sjecanja na tebe
bole kao djetinjstvo
odlazim od sebe kad te gledam
a ne mogu vise to

Nisam kriva sto meni nije stalo
od tebe nemam ljubavi bas nimalo
nisam kriva sto nam' se zivot dijeli
jer moje srce sad nekog' drugog' zeli

Nisam kriva sto meni nije stalo
od tebe nemam ljubavi bas nimalo
nisam kriva sto nam' se zivot dijeli
jer moje srce sad nekog' drugog' zeli

MARIJA HUSAR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


-ako te valovi života odnesu od mene,
sjeti se samo ovih riječi....ne tuguj,jer
ja ću uvijek misliti na tebe

-volim te,volim.to neću kriti kad
završim školu tvoja ću biti

-želim biti sretna,jer si ti sretan,ali kako
da budem sretna kad ja nisam ona koja
te usrećuje

- ako nekog iskreno volis, nemoj ga zeznut,
znaj da to boli.

-koliko u satu ima minuta, toliko te zelim poljubiti puta

-moje te oci traze, moje te ruke mole,
moje ti usne sapcu da te jako vole...

-sjeti se duso, sjeti se mene,
jer moja duša za tobom vene

-slovo M je najljepse slovo na svijetu, slovo M je kao ptica u letu,
slovo M je urezano u srce moje jer na slovo M pocinje ime tvoje!

-trazila sam neke druge oci ljepse nego sto su tvoje,
ali kako da ih nađem kad takve oci ne postoje!!!!!!

_converse_

mic

Horse

BAKLJE IVANJSKE

Ugaslo je nebo
svijetlo oka mog
sva sam za te gorjela
kao baklja Ivanjska

Ispruzene ruke prazne ostale
ispruzene ruke
samo na te cekale, strepile

Mislio sam da cu
biti hrabar ja
k'o oluja ponosna
k'o oluja pobjedonosna

I zadrhtao sam sto put'
sto put' zbog tebe
al' izdrzao sam sve
divlje more i ponore zbog tebe

Ref.
I ne pomisli na mene
kad te stignu uspomene
i ne trudi se da znas
gdje i s kim sam sad

Ne raspituj se za mene
sad je neko drugo vrijeme
davno sam za ljubav ja izgorjela
izgorio ja kao baklja Ivanjska

Ispruzene ruke prazne ostale
ispruzene ruke
samo na te cekale, strepile

I zadrhtao sam sto put'
sto put' zbog tebe
al' izadrzao sam sve
divlje more i ponore zbog tebe

DORIS I MLADEN BUDALEC


TVOJE LJUBAVI SAM ŽEDAN

Ponekad si sjaj u kapi kise
ponekad si slap iz kapi te
ponekad si osmijeh i nista vise
ponekad si radost zemlje sve

Ponekad si u mom oku suza
ponekad u boli jacas me
bez tebe sam dijete koje luta
budi moje svijetlo vodi me

Ref. 2x
Gospodine, gospodine
tvojoj rijeci nisam vrijedan
svojim grijehom
za kriz vezem te

Gospodine, gospodine
tvoje ljubavi sam zedan
u tebi je spas
tebi svoje srce darujem

BAND AID

Rachel Bilson rachel bilson

Hilary Duff hilary duff

jessica alba jessica alba

JoJo jojo

Joss Stone joss stone

Sandra Bullock sandra bullock

Nelly Furtado nelly furtado

Tyra Banks tyra banks

Vivica Fox vivica a. fox

SelitaEbanks10 selita ebanks

beyonce beyonce knowels

Victoria Beckham victoria beckham

Jena Malone jena malone

Detective Benson mariska hargitay

Cameron Diaz 10 cameron diaz

Eliza Dushku eliza dushku

Alexis Bledel alexis bledel

_kiss_ kiss

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

ZLATNE GODINE


Noć bez zvijezda, gradovi bez imena i moja sjećanja
Tragovi kočenja na cestama što vode do neba
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do sna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti


Zlatne godine i duge sjene
Pomoli se za naše vrijeme
Jednu svijeću ljubavi
Zapali za mene


Hladna kiša moje noći umiva tvojim suzama
Nije život posuo sa ružama sva moja sjećanja
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti.

Gibonni

Koji stil nosite?
rokerski
sminkerski
obicni
sportski
pankerski
neki svoj stil
  
pollcode.com free polls


Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ANĐELI ME ZOVU


Vjetrovi mi dusu lome
od vina se oči mute
gdje su dani kada
sam se zaklinjao u te

Što ne dođeš pa se javiš
snjeg je vani,tiho pada
to anđeli meni šalju
bijela pisma iz svog grada

ref: anđeli me zovu,zovu
da ja pođem s njima
na nebu je kuća
svima nama nesretnima
anđeli me zovu,zovu
kad ti nećeš zvati
idem dušo ne znam dal
ćeš za mnom zaplakati

Idem dušo ne znam dal ćeš
za mnom zaplakati

MATKO I BRANE


Pink Glitter Stars


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KISS

















Ljubav je...je za vas ljubav i vjerujete li u nju?
ne,ne vjerujem u nju,to je glupost
vjerujem u nju,ona je najljepse na svijetu
ljubav je sasvim nesto trece
nista od navedenoga
pollcode.com free polls


nocrybeljcoolrofleekyeswinkrolleyeskisssretantuzanmadnaughtynutpartydeadburninmadbangnonosretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangdeadgreedyheadbangmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekcerekblablazijevsmijehpuknucunjamifinonamcormahludzujopjevalazepjevafinomahludhrvatskazujopuknucusmijehzalivenzijevblablacerekwavegreedy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glitter Graphics

Flower Glitter Graphics



















































































OPROSTIO MI BOG

Ma ima dana, ima noci,
lag'o sam te, ne mogu bez tebe,
a prije nego triput pjevci
onako zorom jave se,
ja cu se tebe kao Petar Krista,
ipak odreci,
mada suzama cu svojim,
noge tvoje oprati.


Ma ima dana, ima noci,
koje probdijem,
i kao Juda trazim kako da se opravdam.
Kosu svoju mazem vinom,
mirisnim uljima,
dobro jutro Gospodine H,
steta sto ste lazov i kurva.

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na tvoja vrata,
sunce bas ne dolazi.

P.KAZALIŠTE

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glitter Graphics

Music Glitter Graphics





DA ZNAŠ

Danima vec se nismo vidjeli
a tvoje prijatelje ne pitam,
ne zelim priznati da ne znam
sto se s nama to zbilo za tren.

Svake se noci tiho pomolim,
sa zeljom da te sutra ugledam
i sve bih dala da si sa mnom
da te dotaknem samo na tren.

Da znas, da znas kako
pogled me tvoj jos boli.
Da znas kako srce te moje voli.
Da znas kako tuzna sam bez tebe.
Da znas uvijek bio bi kraj mene.
Da znas kolko suza sam isplakala.
Da znas i da nisam se pokajala.
Da znas kako tuzna sam bez tebe.
Da znas uvijek bio bi tu.

U mome sjecanju
pocinje sve od ovog proljeca
i ova tuga koju osjecam
slomit ce srce na pola
za tren.

U mom zivotu barem
kratko duso bio si sve
i kako vrijeme ide
vidim da mi ne ide
jer kud god krenem,
kud god podjem
samo za tebe znam,
priznajem od tog dana sebi
ja ne pripadam.

Kao u nekom filmu cijeli
moj se srusio svijet
i cekam da se nesto
desi cekam preokret
jer kud god krenem,
kud god podjem
samo za tebe znam.

Ne zelim biti sama zelim
samo tebi ja da pripadam.
Ko sto se pripada po prvi put
reci da nije bilo uzalud
da tvoja ljubav jos traje bar tren

VESNA PISAROVIĆ

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us enrique iglesias


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us hammerfall

Image Hosted by ImageShack.us


tose,proeski


TODOR

Alicia Keys alicia keys

Gaby Espino gaby espino

Leona Lewis leona lewis

ashley tisdale ashley tisdale

Vanessa Hudgens vanessa hudgens

Marlene Favela marlene favela

114969[1] natalia oreiro

Rihanna rihanna

jessica simpson jessica simpson

lindsay lohan lindsay lohan

Reese Witherspoon reese witherspoon


ciara ciara

Keira Knightley keira knightley

adriana lima adriana lima

četvrtak, 08.11.2007.

TI SI MI U KRVI

Pogledom me miluje
k'o da me dodiruje
i svaki put
kao da je prvi
Ja stalno mislim prestat ce
iz cista mira nestat ce
al' pozuda ne prestaje
ti si mi u krvi

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

I ako te odvedu
Cigani cergari
ili te ukradu strasni haremski cuvari
Ako te odvedu
ja cu da poludim
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim

Ako te odvedu
sve ce da se srusi
Pamti me k'o prijatelja, cuvaj me u dusi
i onda
kad mislis da je prekasno za snove
za sve

Toliko dugih godina...

I ako te odvedu...

ZDRAVKO ČOLIĆ



| komentiraj! (85) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>